Fakültemiz Veteriner Hekimliği Kulübü tarafından Kariyer Günleri kapsamında düzenlenen “Fakülte Bitti… Peki Ya Şimdi? – Genç Meslektaşlarımız Anlatıyor” başlıklı etkinlik

İçerik Resim

Fakültemiz Veteriner Hekimliği Kulübü tarafından Kariyer Günleri kapsamında düzenlenen “Fakülte Bitti… Peki Ya Şimdi? – Genç Meslektaşlarımız Anlatıyor” başlıklı etkinlik gerçekleştirildi. Program kapsamında Bingöl Veteriner Hekimler Odası Başkanı Sayın Yasir Gönç, Dr. Veteriner Hekim Alperen Yıldırım ve Veteriner Hekim Mutlu Güşeli öğrencilerimizle bir araya gelerek meslek hayatına ilişkin deneyimlerini paylaştılar. Etkinlikte klinik hekimliği, uzmanlaşma süreci, mesleki deneyimler ve mezuniyet sonrası kariyer planlamaları üzerine önemli değerlendirmelerde bulunuldu.
Katkılarından dolayı değerli konuşmacılarımıza, organizasyonda emeği geçen Veteriner Hekimliği Kulübümüze ve katılım sağlayan tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Dekanlık

İçerik Resim